iremceren iremferdi esneme payı yoksa büyük alın :/ yani görmeden alcağınz ürüne bişi demym yanlş olmasn
alinaannee iremferdi evet kesinlikle kalıbı dar bebeğim in kilosuna boyuna göre aldıkları geçen sene çok küçüktü değiştiremedim de sonra 1 yaş büyük bedenini aldım bu sene için de kızım 2 yaşını geçti 4-5yaş aldım
iremferdi sarmaliklahana evet sadece mayo da değil bütün kıyafetler öyle senelik bile değil aylık almak zorunda bile kalıyorum 😳
sarmaliklahana iremferdi ben büyük alıyordum kış dıye 3-4 ay giyiyorsun ama yazın öyle değil malesef 3 ay alt tarafı yani. 🥴 Kışlık genelde tulum alıyorum bol gelse de bişey olmuyor rahat ediyor hemde. 😇
iremferdi alinaannee 12 gün önce 8250ydi canım ben Haziran ayına alcam tahminim 9-10 kilo aralığında olur 🌼
iremferdi sarmaliklahana ah o tulumlar çok kurtarıcı zaten bayılıyorum tulumlara 😊evet yazın öyle olmuyor maalesef
iremferdi Feyzosunannesi 1 buçuk yaş için 12-18 aylık mı 18-24 aylık mı aldınız acaba bedenleri o şekilde satılıyor baktığım yerde
Citlenbigim22 iremferdi kızım şuan 5 ay 14 günlük 1 yaş aldım yıkadım normal bezle denedim gayet iyi oldu ama bakalım birkaç ay sonra nasıl olacak olmadı bir daha alacaz mecbur 🤗