iremferdi Ben tam ayına göre almıştım ama bu sene bi tık büyük almayı düşünüyorum. 1,5 yaşındayken gittik ilk defa, mayo hiç giydirmediğim bile oldu direk külot bezle giriyodu bazen. Kolluk taktık kolluğun dışı kumaş gibi olduğu için rahatsız etmedi ama plastik kolluk ya da simit olursa mayo olması gerekir tahriş etmemesi için ☺️