Linam88 ben her gün çok içmiyordum, öyle birkaç günde bir tane içerdim, maltana da güzel arttırma konusunda. Valla ben çok iştahlıydım hep 🙈 sezeryandan sonra kabızlık korkusu ile iştah çok kesildi, süt azaldı, kolik oldu, bebek kabız oldu derken hamilelikten önce 53 olan kilom 66.5 ile doğuma girdim, şu anda 50. 😒 Bebek ağırlaştı, taşımak daha zor, bitkin düştüm iyice alamıyorum da, herkeste etki farklı maleseef. ☹️