Bensuuu1 ben sütü arttırıp mamayı bırakmak için çok uğraştım, iyi ki de yapmışım. Mama hazırlama vs derdi yok, hem anne sütü bebeğin ihtiyacına göre üretiliyor. Şu anda çok küçük biraz büyüdüğünde emzirirken size bakacak oyunlar yapacak, çok farklı hissediyor o zamana insan. 🥰 Bir yere gidince filan bebişin yemeği hazır, hemde en doğalından, çok rahat oluyor.