Beyzanur yok sakin kalmaya çalış sen. Bebek olduğu için zaten sürekli emziriyoruz e onlarda yoruluyor doğal olrak zaten ne kadar güçleri var ki hele ki banyodan sonra uzun süre uyuyorlar. Memeyi alırkende zorlanıyolar. Sen yünede uyandırmaya çalış tabi. Sen strese girersen sütünden gerçekten geçiyor. Tecrübeyle sabitledim 😊 ıslak bezide bi dene. Olmazsa cimcikleyip ağlatcan yapcak bişey yok 😊