AyazisMom Umutcagla Acıkcası bende oyle dusunuyorum tanımadıgım icinde acıkca soylemek istememistim ah kaynanalar 😆 Benimki gezmeyi cok sevdiginden valla onunla bile gezmistik 40ı cıkmadan oglumun 😆😆
Alyaprenses Umutcagla beklemenize gerek yok ben de çıktım bebeğimle yalnız avm tarzı yerlere girmeyin hastalık bulaşmasın çok küçük mikroplara açık vücudu ama açık hava parklarda yürüyüş ikinize de iyi gelir 🌸
Umutcagla MinelAskEla bende p.tesi doktora gittiğimde eşimin yanında doktora sorym diyorum ama doktor dalga geçer diye korkuyorum 😀
MinelAskEla Umutcagla yok geçmez ya geçsede sende eşinle geç 😂 Allahın izni ile biirşey olmaz kötü düşünme sen yeter .
Gryffindor Ay şu erkeklerin babanem gibi konuşmaları yok mu 😃 bir şey olmaz ya iyi bile gelir yürümek
Hsynalp Umutcagla 5 günlüktü sahile indim sonra her gün çıktım her iki çocuğumda da hiçbir şey de olmadı
Asel35ahsen Umutcagla ben çıktım fotoğraf çekimine falan gittik. Benim eşim de çıkma otur evde dedi bana üç beş ay hatta 2 3 sene otur sen markete falan gitme hiç dedi çünkü onun işine geliyo bu durum 😅😅😅
2minikannesi Umutcagla ben kardeşime kız istemeye gittim 20 günlükken😊eşim ne kadar çıkma gitmeyelim felan desede benimle beraber gelmek zorunda kaldı😂😂
RainOverMe Umutcagla bır haftalıkken 4 saatlık yola cıktık sonra hemen hemen her gun sabah erkenden bebek arabadına koyup babamın dukkanına goturdum epey yurume mesafesı var gıt gel yapıyorduk arabasının ustune örtü cekıyordum covıd yogundu o sıralar
Hshsjshs Umutcagla aaa bu benim esim ve kaynanam tammmm 40 gun evdeydimm evdee halada evdeyim kizim 4 bucuk aylik sadece saglik ocagina gittim aşiya delirmek uzereyim artik