Umutcagla Kızlarr bebeğini 40 ı çıkmadan (hastane dışı) dışarı çıkaran varmı? Ben çıkarmak istiyorum eşim olmaz 40 gün çıkmaz diyor 😥
oglumuz01 Umutcagla eşinin de işine geliyor ya ondan 😂 ama şöyle birşey var. Yeni dünyaya gelen bir bebek ve yeni doğum yapan Bir anne hastalıklara çok açık olurmuş. Biraz evde dinlenin 🙏 bizde 41. Gün dışarı çıktık.
restiveduygu Umutcagla ben de çıkardım birçok kez, şimdi havalar da güzel üstelik çıkın hem siz hem bebeğiniz hava alsın🥰 aman öyle şeyler mi kaldı yaa bana da çok dediler de ben dinlemedim kimseyi🙈😂
Mihri295 restiveduygu 👍 mantığında budur muhtemelen. Eskiler çıkılmaz der ama nedenini niye sini diyen yok🤷♀️
Umutcagla SeninAnnenBirMelektiYavrm hastaneye kontrole gittik sağlık ocağına gittik ama eşime göre onlar mecburmuş keyfi çıkılmazmış 👊
NehirVolkan Umutcagla ben çıktım insan bazen mecbur kalıyor çıkıyor hava güzel olsaydı daha çok çıkardım ☺️
AyazisMom Daha 7 gunluk degildi ben avmeye gitmistim gorumcemle gezdik aksama kadar alısveriş yaptık haftasonlari esimle hep gezmeye gittik fıldır fıldır bir sorun olmadı hatta ben dahada iyi geldigine inanıyorum
Umutcagla AyazisMom evet bnde öyle düşünüyorum şuan 10 günlük bari yarı kırkında cıkalım diyorum yok diyor 😬
Hshsjshs Umutcagla aaa bu benim esim ve kaynanam tammmm 40 gun evdeydimm evdee halada evdeyim kizim 4 bucuk aylik sadece saglik ocagina gittim aşiya delirmek uzereyim artik
birtatlianneee Umutcagla 25 günlükken slinge taktım ve yürüyüş yaptım o kadar iyi gelmişti ki 😊 İnsan kendini eve hapsolmuş hissediyor çıkın bence
AyazisMom Umutcagla Esler boyle seyleri pek bilmez aslında ama dinlemeyin bence konusun ben arastirdim falan diyin ikna edin yani cunku hem size hem bebisi iyi gelicek ☺️
Dilaylaa Çıkılır ya niye çıkılmasın iki haftalıktı kızım aldım işe gittim yoksa duvarlar üzerime çökecekti . :) Psikolojik olarak kendimi kötü hissediyordum.
MinelAskEla Umutcagla çıktık çıktım da , hastaneden çıkarken hemşiremiz 40 gün evden çıkılmaz diye bişi yok kendini iyi hissettiğinde havada güzelse çıkın dedi bizde çıktık bi zararı olmadı
Umutcagla MinelAskEla bende p.tesi doktora gittiğimde eşimin yanında doktora sorym diyorum ama doktor dalga geçer diye korkuyorum 😀