Fadime5 Merhaba herkese dün doğum yapalı tam 40 gün oldu fakat ben iki bebeyle ilgilenmekten gün saymayı dahi unutmuş vaziyetteyim bugün 41 gün oldu dün ben yıkadım bebegi ama normal yikayip çıkardım annem ısrar kıyamet yüzük at para at taş at suya birsuru şey diyor bunları yapmazsak ne olur ki bilmediğim için soruyorum şart mı yani bunu yapmak suyuna altın taş atmak falan
Fadime5 hemsire09 ay anlatamıyorum anneme illa yapacaksın diyor diretiyor yaptım desem kadirsam 🤣 günah olmaz inşallah bana
Love_boysssss Fadime5 günah Allah’ın belirlediği haramları işlemekle ve peygamberin sünneti ile sabit olan kâfire müşriklere benzemekle olur Eşimdi sen söyle 40 çıkarma dinde varmı ki günah olsun bacım ay hurefler bitmiyo bu büyükleri napcaz,😁😁😁😁😁
Moonlightttt Fadime5 yaptım deyin ,dinen zorunlu bir şey değil ki adet gibi bişey 🌸 ben yapmadım ama besmele çekip gusl aldırır gibi yıkadık .
Fadime5 Love_boysssss ya ah anlasa işte annem böyle söyleyince kötü bisey yapıyor muşum gibi hissettiriyor sanki onu yapmadım başıma kötü bisey gelecej öyle bir anlatıyor ki 😅
Anneko Fadime5 40. Günde çok hasta olduğum için yıkayamadım bile 42. Günde güzelce yıkadım taş falan da atmadım 🥴
Love_boysssss Fadime5 yok yok bişey olmaz bğyğkler böyle valla biz inatlarona dalga geçiyoruz korkudan ödleri kopuyo çarpılcaz diye 😁😁 ama hiç bişey olmadı daha adam olduk düzelddik 😁😁😁
AnnaKurt Fadime5 Ruhlarla iletişim kurduğuna inanan kişiler https://tr.m.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eaman
sarmaliklahana Fadime5 hayır değil bebeği yıka kendin abdest yıkan oldu bitti 🤷 Heeee ben eski sistem gibi yaptım ama istediğim için yani yapmasana olur 😇🤗
Fadime5 sarmaliklahana valla zaten ufakligi yıkayana kadar büyük oğlan evi başıma yıkıyor o yüzden o ise pek girişmek istemiyorum korkuyorm 😀