Nur1212 Bernasahin ağır bi kokusu var ama bir sorun yinede bu arada kullanırsanız bence yakasına damlatmayın tenine değerse yakabilir ben mendile damlatıp baş ucuna koyuyorum
2minosprenses Bernasahin serum fizyolojik şırıngaya cekip burnunu fislatiyorum ben kizlarimin ama sizinki 2 aylik bilemedim bence cok tikaliysa acile gidin acsinlar evde acilmiyorsa gecmis olsun 👍❤