Bernasahin biz normalde serumla açıyorduk, fayda etmedi, okyanus suyu var eczanelerde sprey. Çok güzel akıtıyor, açıyor burnu biz şu an onu kullanıyoruz. Bir de yakasına coldmix damlatıyorum ama benim ki büyük sizin ki daha çok küçük coldmix olur mu bilemedim