Oznur_0708 kendi araban olunca duruyorsun bi çıkarıyorsun arabadan hava alıyor falan. Bizde 6 aylıktı 4-5 kere şehir dışına çıktık. 8-9 aylıktı tatile falan gitti ama canımdan bezdim. Hiç durmak istemedi. Şimdi şehir içinde arabayla gezerken falan çok mutlu alıştı o eski halleri yok benide o cesaretlendirdi bakalım