Kızlar 19 aylık oğlumla 6 saat otobüs yolculuğu nasıl olur. Büyük ihtimalle annem olur yanımda. Zorlanır mıyım? Kardeşimin yanına gidip bayram sonrasına kadar kalsam diyorum. Sonra işe başlıcam bi daha rahat gidemem. Daha önce hep arabayla gittik. Bütün eşyalarını götürdüm şimdi götüremicem haliyle büyük oyuncakları falan çok az bi oyuncak kitap falan götürürüm. Mama sandalyesinde oturuyor ama normal Sandalyede de oturmayı seviyor onda sıkıntı yok. Kardeşimin arabası var oto koltuğu götürülür mü çok ağır oto koltuğu. Bide bebek arabası mecburi tabi. Kafam almak bullak oldu. Çok soran oldu daha önce ama bide ben sormuş olayım ?