LadyBugg Omurbebek siz sorun yine de ama ben sorduğumda bu sekilde söylediler. Kasımda dogum yaptım hala yatmadı mesela.
Azemefnan_2021 Umut001 hastaneden evraklar veriliyor size nüfus müdürlüğünde kimliği cıkarınca söylüyorlar nereye gideceğinizi sgk ya gitmişti sanırım eşim 2.cocuk olduğu için ben ptt den 400 almıştım eşimde sigortadan 223 gibi bi para almıştı