Nurel21 Golden goat veriyorum bende kızım 1 aylık her içtiğinde ağlamaya başlıyor aptamil verdimm gaz yaptı hippten kimse memnun değil diye okudum başka önereceğinşz mama var mı?
enmutluannebenim asocialmom asocialmom Kahverengi ne olduğu belli olmayan şeylerin çıktığını ilk defa duydum canım..Açıkçası şaşırdım çünkü nereden sipariş versem hep memnun kaldım hiç bozuk veya tuhaf değildi. Bence bizzat gidip kendin eczaneden temin edip humana'ya devam edebilirsin.
asocialmom enmutluannebenim canım humanayı aradığımda onlar 1 kutu yolladılar onun içinden de çıktı bunun üzerine artık daha nerden alınır ki