Farahzeynep Günde 2 kere mamasına zeytimyağı damlatıp verirseniz kakasını rahat yapar, aptamil kullanıyoruz 10da yiyip uyuyor 5e kadar acıkmıyor 😌
Farahzeynep asocialmom bizde de hemen işe yaramamıştı, bir kaç gün verdim, parmağınız ile de alt tarafından da uyarı vermeniz gerekiyor zeytinyağı veya jel ile. Acile götürdüğümüzde doktor onu da demişti 🥺
Avsin asocialmom ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum. Bir kaç defa başka mama vermek zorunda kaldım bebeğimin düzenini bozdu. Kesinlikle tavsiye ederim, üstelik yerli malı :)
Nuraylarin mugemina benimkide 6 ay 20gunluk vallah su an azaltdik mamayi sadece yatmadan once sonra gece ve birde sabah yiyoruz gunduz ek gidayla geciyor ama yinede kizim kilo aliyor doktoru cok iyi mama diyor mamadan olamaz ama kizim guzel.kilo aliyor yani normal bebekler 500 falan aliyorsa biz 800falan aliyoruz mamayi azalmama ragmen bide benim kizim boyu falanda uzun disleride cikti 4 tane yani yapisi oyle
enmutluannebenim Humana kullanmayı denediniz mi? kilosuda gayet yerinde bebegimin kabızlıkta yapmıyo ben cok memnunum. sütleride toplama olmadığı için çok taze bir mama aslında, belki iyi gelir
asocialmom enmutluannebenim canım zaten Humana kullanıyorduk çok iyi geliyordu ne gaz ne kabız ama lanet olsun içinden kahve rengi ne olduğu belli olmayan şeyler çıkıyor kaç kez şikayet ettim yeni mama yolladılar ondan da çıktı artık bitti benim için humana
Gfrn asocialmom canım 1 yaşında doğduğundan beri mama verdim hipp kullandım 2.aydan itibaren hiç skntı yaşamadım acaba cc mi yükseltsen kaç aylık
Cesurefe Busram57 similac doyurucu ve gaz kabizlik yapmayan bi mama.11 aylik oglum dogdugundan.beri kullaniyorum
enmutluannebenim asocialmom asocialmom Kahverengi ne olduğu belli olmayan şeylerin çıktığını ilk defa duydum canım..Açıkçası şaşırdım çünkü nereden sipariş versem hep memnun kaldım hiç bozuk veya tuhaf değildi. Bence bizzat gidip kendin eczaneden temin edip humana'ya devam edebilirsin.