Mirayse biz de araştırmıştık esnek cocuklar, insanlar yetişkinlik döneminde bile daha sık düşerlermiş,kemikleri daha çabuk kırılırmış zarar görürmüş vs. Gerçekten böyle tökezliyor düşüyor özellikle dışarıda. Dağa bayıra da alışkın değiller zorlanıyor öyle yerlerde destek istiyor bizden. Esneme hareketlerini çok iyi yapıyor. 1 yaşında takla atıyordu daha yürümüyordu mesela. Ayağını omzunun gerisine getiriyordu daha da küçükken şimdi biraz daha azaldı. Elimizden geldiğince evde hareketsiz bırakmamaya çalışıyorum ama sınırlı oluyor tabi. Yani fizyoterapiste gittiğimizde sorun olsa söylerdi diye düşünüyorum. Ama bakıyorum başka cocuk fıtır fıtır çıkıyor merdiveni benimki yavaş yavaş 😀 gerçi ben de eşim de sakiniz. Biraz da içten gelen bi şey. Peki Siz nasıl desteklediniz kızınızı? Parka hava güzel oldukça götürüyorum