Kayraaa59 prenses_we_prens_annesii benim ki de yakında 4 aylık olacak. Ama biraz fazla kilolu. 4 numara kullanıyoruz biz
Nltka prenses_we_prens_annesii bezin kilo sınırına bak canım muhakkak günlük rahatlık 3 numaradan başlıyor ama alt sınır kaç kilo onu bilmşyorum
Nltka prenses_we_prens_annesii ben aktif bebek kullanıyordum öncesinde . 1 buçuk yaşındayken 5 numara günlük rahatlık aldım denemek için alış o alış şuan 2 yaşında 6 numara kullanıyoruz . 5 ile başladığım için 3 numara kaçta kullanılır bilemiyorum o yüzden .
Lynn prenses_we_prens_annesii Bebeğim 3.5 aylık gece gündüz kullanıyorum oğlum 6.700 gr. ben o yüzden 3 numarasını kullanıyorum (6-10 kg) hiç sızdırma pişik kızarıklık vb yaşamadım çok memnunum. Prima yani neticede ✌🏻
prenses_we_prens_annesii Lynn aynen bende sen gibi düşünüyorum canım ama benim kızım daha 5 kğ 2 ay 11 günlük Yani 6 kğ olunca kullanırım artık 3 le başlarım
Lynn prenses_we_prens_annesii Bir kilodan zarar gelmez canım. Büyük bezden sızıntı olmaz pek. Genelde küçük bez sızdırıyor.
Atamom16 prenses_we_prens_annesii gece hiç denemedim ince olduğu için ama gündüz hiç sıkıntı yaşamadım uykusunda falan taşma sızıntı yapmadı hiç