Semaertgrl ortopediye gittim sonuç alamadım egzersiz hareketleri verdi belkide düzenli yapmadigim içindir. Sonra beyin cerrahina gittim emar çekildi omuriliği gösterdi ve etrafındaki yağ dokusunu gösterdi bunlar hep yük olarak biniyor ağrı çok normal dedi o yüzden zayıflaman gerekiyor dedi canım