minikbabyy Kızlar 2 ay önce normal doğum yaptım dikişlerim herşeyim geçti ama kuyruk sokumu ağrım var ayakta kaldığım zaman bide şiş gibi sanki orası. Doktora gidicem ama randevu bulamıyorum ilk fırsatta gidicem. Var mı böyle bişi yaşayan ?
Kocakgiller minikbabyy ben koltuğa oturduğum da kalkarken canım çok yanıyordu ama öyle böyle değil işkence çeker gibi kalkıyordum. Doktora gittim film falan çekildi zayıflamam lazım dedi onun üzerine 7 kilo falan verdim birde medicalden simit şeklinde bi minder var ondan aldım evde arabada hep onu kullandım geçti çok şükür. Lakin 15 saatlik otobüs yolculuğunda kucağımda bebeğimle gidince yine ufak ufak basladi
Duyguuuus minikbabyy bende böyle sanıp doktora gittim kıl dönmesi çıktı ameliyatla aldırdım 😬 dikkat edin bence bi doktora gözükün
sarmaliklahana minikbabyy benimde öyleydi 7 ay oldu hala cok sert bir yer uzun süre oturursam 15 20 dk kalkarken agrıyor batıyor. 🥴 Dogum yaparken o kemik geriye dogru acılırmış o yüzden agrı yapıo eski haline dönene kadar.
Prensescik minikbabyy bn neler çektim 8 ay oldu sezaryen olalı odur budur çekiyorum daha bir aydır hafifledi ağrısı acısı
minikbabyy Kocakgiller yani benim gazla kilomda yok hamile kalmadan önceki halimden daha zayıfım şu an. Oturup kalkarken değilde uzun süre ayakta durunca çok kötü ağrıyor ve sanki dahada şişiyo. Uzun süre ayakta kalmaktan kastımda bebek uyurken yemek yapmak yani kısa bi süre aslında
Semaertgrl Kocakgiller bende de var aynı şikayetlerde neden oluyormuş peki kiloyla ne ilgisi varmış birde hangi bölüme gittiniz şimdiden teşekkürler 😊
minikbabyy Duyguuuus kızzzz korkutmaaa😬 randevu bulabilsem gidicem ama bulamıyorum ilk fırsatta gidicem
Kocakgiller minikbabyy anladım canım çok geçmiş olsun ikimizin ki farklı durumlarmış erteleme bi görün istersen belki fizik tedavi gerekiyordur birde sıcak yada soğuk uygulama yap ağrıyan bölgeye o şekilde de bi bak bakalım fayda edecek mi
Duyguuuus minikbabyy ayy korkutmak için demedim 🤭 bende öyle zannediyordum hemde hamileyken oldum o ameliyatı zordu o yüzden dedim🤭
minikbabyy Duyguuuus şaka diyorum tabikii😂 hamileyken daha zor gerçekten ben doğurdum şimdi çekiyorum
minikbabyy sarmaliklahana ay benimde öyle işte oturunca kalkımca her türlü sıkıntı. Şimdi nasıl oldu peki geçti mi 7 ay olmuş sizin yoksa hala var mı ağrılarınız
minikbabyy Kocakgiller sıcak yada soğuk uygulama yapmak aklıma gelmedi bak onu demeyeceğim sadece ağrı kesici kremler sürüyordum onuda deniyim
Kocakgiller Semaertgrl ortopediye gittim sonuç alamadım egzersiz hareketleri verdi belkide düzenli yapmadigim içindir. Sonra beyin cerrahina gittim emar çekildi omuriliği gösterdi ve etrafındaki yağ dokusunu gösterdi bunlar hep yük olarak biniyor ağrı çok normal dedi o yüzden zayıflaman gerekiyor dedi canım
sarmaliklahana minikbabyy normal zamann da yok özellikle yürüyüş yapınca cok iyi geliyor mesela. Ama dediğim gibi sert bir yere oturunca 15 20 dk bile otursam kalkarken agrı oluyor tutunarak kalkıyorum. Dısarda ki banklar var ya o tarz sert yerlerde oluyor. Koltuk da falan olmuyor. Yerde oturursam oluyor mesela. Ama hareket iyi geliyor bana.
Kocakgiller minikbabyy bana öyle söylemişti doktor genişce birşey varsa içine sıcak su doldurup oturabilirsin aynı şekilde soğuk suya da günlük yap bence o tarz birseyin yoksa duş başlığı ile ağrıyan bölgeye tutarsın bir sure🤲 inşallah geçer kardeşim
minikbabyy sarmaliklahana bana ne oturmak ne hareket iyi geliyor valla ikisinde de bi süre sonra ağrı içinde kalıyorum resmen
minikbabyy Prensescik yaa sezeryanda da mı oluyormuş neden acaba ya ben normal doğum yaptım zorlanmayla falan oldu sanıyorum ama geçmedi hala
sarmaliklahana minikbabyy ilk zamanlar oluyor öyle malesef 4 ay kadar ☹️🥴 kemik bu kolay değil eski haline gelmesi 🥴 Ben kadın doguma kontrole gidince söylemiştim bizlik konu değşlmortopediye gitmen gerek dedi. Ozman cocugum küçüktü bir gitsem bir daha mr Dı bilmem neydi git gel olacak diye gitmedim
minikbabyy sarmaliklahana anladım aslında sağlık bu aksatmamak lazım ama bazen fırsat bulamıyoruz bende gitmek istiyorum bakalım en kısa zamanda mr derlersede derler artık napalım geçsin yeter ki
syhnymk minikbabyy doğum anında bebeğin çıkması için 2 erkek karnıma yüklenince kuyruk sokumumdan küt diye bir ses geldiğini hissettim. Uzun süre geçmedi acısı . Bebeğim 5 aylık olmak üzere . Yaklaşık 1 aydır çok acı hissetmiyorum. Belki sizinde geçer bir süre sonra. Ama çok kötüyse siz yine de doktora başvurun
minikbabyy syhnymk valla benim karnıma öyle yüklenen olmadı çokta kolay bi doğum yaptım ama o küt sesini bende duydum 🥴 tabi dayanılmaz bi ağrı değil ama yinede ilk fırsatta gidicem