Ayse_nur21 Taze_aannee ay ben bağlamadım korseyi taktım sanki dikişlerim açılıyormuş gibi yandı takamadım çok şükür göbek sarkma vs hiç birşey kalmadı
Madam Taze_aannee gece çıkardım ben zaten hiçbir yerde gece takılması önerilmiyor kan dolaşımı açısından 3,4 ay ancak takabildim çok düzenli olmadı malesef
Zeliff Taze_aannee bağlamadım ama dikiş yerimi tutsun diye yüksek belli sporcu taytlarindan kullanmıştım. Göbek hiç kalmadi
DemetF Taze_aannee cikarmadim faydasini gordum sezeryan sonrasi karnimi siktigi icin daha rahat yatip uyuyordum topladigi icin sarkma falan da olmadi bende toparladi karnimi ondan mi genetik mi bilmiyorum ama
neslihanyildiz Taze_aannee valla ben saldım sıkıldım sarmaktan biraZ göbegim var ama ben zaten göbekliydim 😂