Perilerim 2 ay 13 günlük ikiz erkek bebişlerim , çok istedim ben ikizmişim anne karnında ölmüş ikizim , kuzenlerim ikiz Allah nasip etti ama ikiz analırını sadece ikiz anaları anlar kaynanalar ve akrabalar da anladığını sanıp çok konuşurlar , şu saat oldu dizlerim belim koptu inat ediyor her gün uyumamak için mosmor oluyor ağlamaktan , genelde yalnızım kaynanam bizde kalası gelmiş kucağımdan alıyor ben yapamıyormusum gibi çok yordu beni gene gidip aldım çocuk hıçkıra hıçkıra ağlıyordu çünkü . Biri gündüz asla uyumaz diğeri gece bazen ikiside gece sinir sistemim bozuldu artık . Allah hepimize sabır versin . 2 ayda şuraya destan yazarım