Perilerim Dertleşmeye o kadar çok ihtiyacım var ki ama beni sadece ikiz anneleri anlar.. 10 aylık bebeklerim🙏🏻
Peynirliomlet Perilerim 23 aylık ikizlerimle bende buradayım. Üstelik hastayım ve serum taktırmak için eşimin görevden gelmesini bekliyorum. Şu an bu halimle gurbet ellerde tek başıma iki oğluma yetmeye çalışıyorum. Kusura bakmayın içim şişmiş biraz
CemalAsaf21 Peynirliomlet yeni gördüm konuşmalari da yazm dedim o aylar braz daha kolaylasir diyordum ama zor sanirm🙈
Irmakprensesinannesi Peynirliomlet Allah yardımcınız olsun ben de ishal halsizlik bulantı dan 2 gündur çekiyorum ve 9 ay 8 günlük kcuuk yaramaz bir prensesim var yetmeye çalışıyorum esim işte herlde ikiz olsa dusunemiyrm
ArdicEge Perilerim keske ikizlerim olsaydıda sizinle dert ortagı olsaydım🥲 Suan ikinci cocugu hangi ay aralıgında yapicaz diye düsünüp düsünüp duruyoruz😂
Birtekbirciftannesi Hepinize merhba bende hazır bu post açılmışken sizlere bir soru sorayım ikizlerimin biri cok taklitçi her şeyi taklit etmeye çalışıyorum ediyorda ama diğeri onun gibi değil sizde durumlar nasıl 14aylık olacaklar 32+5haftalıkken doğdular
Esra17 Birtekbirciftannesi bnmkiler 1 yaşında canım biri daha çok yaptıklarımı taklit ediyor diğeri de sesleri taklit ediyor
eylul_asel Benimkiler ikiz değil ama ikiz gibiler biri 6 aylık diğeri 1.5 yaşında 😭 çok kötü durumdayım ne zmn geçecek bı günler diye söyleniyorum hep kendime
sibelsglm2210 Ben bekarken çok isterdim ikiz bebek ama kızım şimdi 3 aylık postu gorunce ikiz istediğim aklıma geldi. Tabiri caize3 Rabbim kimseye taşıyamayacağı yükü vermezmiş Allah yardımcınız olsun hanımlar. Bilin ki siz çok güçlüsünüz helal olsun valla 👏👏
Esra17 sibelsglm2210 bnde bekarken çok isterdim canım şuan tek bakıyorum Allah bı şekilde yardım ediyor valla dediğin gibi
pembemor Perilerim henüz yürümeye başlamadan bu günlerin tadını çıkarın😉 benim 1 buçuk yaşında ikizlerim. en zorlandığım şey tek başıma dışarı çıkamamak yanımda birine ihtiyaç duymak. bir de gece emzirme olayı. geri kalan her şey çok güzel. Allah hepsine sağlıklı uzun ömür versin🙏🥰