ayseozbek bende guvatır var gebeligim boyunca hep ilaç kullandım ınsallah ogluma geçmez diye çok dua ettım şükür oglumda yok cıkmadı ilk baktırdım yüksek cıktı doktor normal o dusecektır dedi sonra baktırdıgımda düşük çıktı bi süre sonra tekrar baktırdım tine düşük çıktı cocuk endokrın doktoruna gittim anlattım sıkıntı yok yok oglunda dedi genelde kız cocuklarında oluyor bu durum dedi kızlarda gorulme durumu daha yüksekmiş