ayseozbek Hanımlar merhabalar. 20 günlük kızımın ikinci topuk kanında tsh yüksekliği cıktı. Dr ilaç başlattı endokrine yönlendirdi. Ilkinde bi sıkıntı çıkmadı ama, sizce bu durum düzelir mi bu durumu yaşayan var mi
kubraer ayseozbek topuk kaninda degil de kan tahlilinde 6.35 di degerimiz dususe gecti sonra 2.ayinda 3.25 gibiydi doktora 15gunlukken kontrole gittigimizde 1aydan evvel ilac baslanmaz takip edelim demisti. Deger cok mu yüksek acaba merak ettim. Cok gecmis olsun
Deletedmom137 ayseozbek Oğlum 8 aylıkken kan tahlilinde çıktı.5.60 olması gereken bizimki 5.80 Doktor iki hafta sonra tekrar gelip kan verin dedi. Şimdi düzene girdi şükür ..
Deletedmom_9857 ayseozbek geçmiş olsun bizim de yüksek çıktı ikincisinde araştırma hastanesine gittik ama ilaçla başlamadık biz düşer dedi doktoru takip edildi sonra ki kontrolün de normale döndü umarım sizin de normale döner 🌸
ayseozbek Deletedmom_9857 bizimkide 2.de yüksek cıktı hastanede verdik tekrar o da yüksek cıktı 23.95 sizin kacti
Hanteyy ayseozbek bir daha baktırın derim, bizim de ikinci topuk kanında yüksek denmişti sonra özel bir laboratuvarda baktırdık normal çıktı