Mustafayigitvebeytugannesi blue5 benim de öyle yanlarım açıldı ya birde saçım çok uzun. Benimki önemli değil kapalı biriyim ama saç olmadan da şal olmaz 🤭😂😂
Kocayanak Mustafayigitvebeytugannesi bir çay bardağı karanfili bir çay bardağı su da ağzını sıkı bir şekilde kapatıp karanlık bir yerde 4 gün bekletiyorsun gün aşırı saç diplerine sıkıyorsun
2735 Mustafayigitvebeytugannesi gidelim yani bı an önce bı turlu elime fırsat geçmiyor benim. Duzeliriz inşallah 🙏
Mustafayigitvebeytugannesi 2735 Bende şuan gidiyim desem fırsatım yok hem 4 yaşında hem 5.5 aylık bir bebek var sağlık ocağı da biraz uzak gidemem eşim olmadan yanii.