Selam anneler.. bayadir yazcam zaman bulamıyorum. Benim 5.5 aylık erkek bebeğim var ve sadece emiyor üstelik bana çok düşkün.. benim saçlarım aşırı şekilde dökülüyo bu normal mi sizde de oluyor mu kimisi bebek anneyi tanımaya başladığı zaman saç çok dökülür diyor ama anlam veremedim hayatımda ilk kez hem duşta hem normal hayatta 2 aydır flan çok aşırı şekilde dökülüyo sizlerde de oldu mu nasıl bir çare buldunuz.. saçım çok uzun afedersiniz popoma kadar geliyo kel kalcam valla saçım hiç kalmayacak …