Hagisidagu Gerçekten öyle hala daha göndermiyorlar onları yiyip bitirdiler insanı resmen ülkemizde mülteci gibiyiz onlar gelince zaten işsizlik arttı ev fiyatları uçtu gitti zaten ben kendi adıma söylim asla ev sahibi olamam bu zamanda çok kötü ayı bitirebiliyorsak ne mutlu bize diyoruz dışarda bi kahve içmek bile lüks oldu bizim için yazık ülkenin haline