Hagisidagu okuyan işsiz kalıyor, işini bulan, atanan hak ettiği değeri alamıyor, az bir maaşa çalışıyor. Mesela öğretmenlik çok kutsal ve zor bir meslektir. Ya düşünün birilerine öğretiyorsunuz bu baya yetenek ister. Öğretmenler dahi haklarını alamıyor , halbuki onların yüksek maaş almaları gerekir. Daha bir sürü mağdur olan meslekler var. Her şey kötü. Pahalılık desen dediğiniz gibi gerçekten ayda mutfak masrafı 2 bin. Çok cocugu olan aile için daha fazla. Giyim kuşam fatura kira saymıyorum Bile. E asgari ücret 4 bin. Gerçekten çok zor. Ne olacak bilmiyorum