Barannm_ Mucizemsin21 bende denemek için aldimm memnun kalmadm ama yanlari çok dar sizdiryo baby turco kulanym daha iyi bide erkek bebeklerde sizdirma olyo kizmi erkek. mi bebeginiz
Bugleminannesii Mucizemsin21 Allah Allah ben hepsinden kullanıyorm eskisinden yenisinden sarı paketten fln hıc yaşamadım
anayim_ben Bugleminannesii bebeğim 4400gr 1numara bez kullanıyorum, siz nasıl 3numara, benim gözüme bez normal geliyor, acaba sıkıyor mudur?
Bugleminannesii anayim_ben Hangi markanınkini kullanıyosnz şuan çok şaşırdım muhakkak sıkar bacaklarında bezi izi olmuyomu benim hep oluyor ordan anlıyorum sıktığını numara değişmek için çok geç kalmışsınız nasıl kullanıyosnz 1numara😯😯😯
anayim_ben Bugleminannesii Molfix kullanıyorum, bacaklarında bir iz yok , hatta bitmek üzere bez , elimde 2numara var, 1 numara alsam mı diye düşünmüştüm, bilemedim
Keskeuyusamm Mucizemsin21 çok ince ve o iç kısmı çok hırthırt yani sert geldi. Emişi de iyi değil direkt I ıslaklık belli oluyor be kalıbı bir değişik geldi. Sert bir bez canım
Sheker06 Mucizemsin21 külot bezini denedim hatta dün bitti, ince değilde sanki kağıt gibi geldi bana. Sızdırmaya gelince, bi kere sızdırdı ama ben mi giydiremedim böyle kızımın poposunun arasına giriyordu lastiği😕 yani açıkçası beğenemedim
Zehra-123 Mucizemsin21 ben çok memnunum. Şu sleep den aldım çok pişmanım 50 tane kaldı bitirip minies e geri dönücem. 5-6 ay kullandım 2 kere taşırdı o da benim hatam 11 saat almamıştım altını 😅