Mucizemsin21 bence beden olarak büyük kullanırsanız sızdırma olmaz hiç kullanmadım ama sleppyde anneler sızdırıyor diyor hep bende kullanıyorum sızdırma hiç yaşamadım bebeğim 4.500 Gr 3numara bez kullanıyorm 4e gecmem lzm bacaklarını sikiyo ama elimde stok olduğu için gecemiyorm sızdırma yaşamıyorum. Benden kilolu bebekleri olanlar benimle aynı numara takılıyorlar sızdırma yaptığını söylüyolar ben etraftan gözlemlediğim bu. Bide bezi baglamana görede sızdırma olabiliyor. Ben bi beze iki üç kez çiş yapmasını bekliyorum mesela yinede çıkmıyor.