FerdAzraMira günaydınlar, bizim 2 çocuğumuz var/ 3 yaş ve 11 aylık, çocukların sallanmasına karşıydık baştan beri, gecen gün uçakta bir aile, çocuğunu sallayarak uyutmaya çalışıyorlardı, öyle alışmış yavrucak diye düşünüyorum. Durumları çok kötüydü, sese çok duyarlı ve sallanmadan uyuyamıyorum. İste o an bizim nekadar iyi bisey yaptığımızı anladım. Ne olursa olsun sallamaya alıştırılmamalı, herhangi bir sağlık problemi falan yoksa diye naçizane fikrimi söylemek isterim🌸👍🏻 Kolaylıklar gelsin