KMerveK ayy o nasıl alışkanlık öyle. 🙄 Kızdınız mı hiç ona rağmen mi öyle yapıyor. Ay benim kocamda yataga girince sürekli kaşınıyor sanırım kasıklarında kuruluk varmış, krem sür diye kızıyorum sürüyor gene kaşınıyor. Ay bende yanımda kaşınan biri oldu mu hayatta uyuyamam. Derin uykudayken bile uyanış kaşınıyor, yorgan kımıldadıkça ben sinirden deli oluyorum kavga ediyorum yanından kalkıyorum ama elimde değil diyor. Doktora da gitmiyor alışkanlık etti bence öff.