Arkadaşlar bi post bi şiddet postu degildir öncelikle onu belirteyim.Esim yanında uyurken ellerini saçlarıma dolayıp dolayıp yoluyo o yüzden asla yanında uyumak istemiyorum yanına yatmak istiyorum ama bu davranış yüzünden kaçıyorum bilinçli bisey değil ama nefret ediyorum tel tel yoluyo uyurken nasi yapabiliyo hayret ediyorum var mı böyle bi durum yasayan bu nedir sebebi ne yıldım 😑