buglemin_annesi08 hilal3205_ bana neden öyle dedi acaba 1 aylık oldu mu dedi 40 günlük dedim göz testini de yaptır dedi erkense neden yaptırıyor off ya anlamadim hiç bir şey
hilal3205_ buglemin_annesi08 başka bir cocuk doktoru varsa ona gidin bence hiç ilgilrnmemiş ya adam ki bu Bi bebek yada yeni dogmuş alın bakın kilosona boyuna baş cevresine insan gibi anlat yap muaneni ya böyleri gercekten hak ediyor ya dövükmeyi ya canım sen daha iyi bir doktor araştır ona git gec kalmadan nekadar erken okadar iyi
siyah3430 buglemin_annesi08 şikayet edin aynen bu üslûbu yazın sağlık bakanlığına. Size yapılan bir başkasına yapılmasın. Doktorlar özlük hakkı işine taktıkça hastaya bakmıyor.
Nefertitim buglemin_annesi08 özele mi gittiniz devlete mi? Biz 1 yaşına kadar özele gittik. İlk 6 ay her ay rutin muayenesini boy kilo ölçümünü yaptı doktor. Ayrıca kendisi göz e kalça çıkıklığına yönlendirdi. O zamanlar buraya çok takılmıyordum doktor söylemese ne nezaman yapılacak ben bilmezdim ki.
Ay_cey06 Nefertitim Bizi aile sağlığı merkezindeki ebe-hemşireler yönlendiriyor. Şu tarihte şu gerekli, bir dahaki kontrole şunları yaptırın gelirken vs diye…
Ay_cey06 buglemin_annesi08 Biz devlet hastanesine götürdük. 2.5 aylıkken çocuk doktoruna gittik(Ankara Hastanesi’ne). Doktor hiç bakmadı direkt kalça usg yönlendirdi(hatta eşim de buna sinirlendi ve e-nabıza doktor yorumuna yazmış:)) ilgili bölümden randevu alıp işlem yaptırdık. Göz içinse direkt devlet hastanesi göz doktorundan randevu aldık yine aynı zamanlardı.
A_melek buglemin_annesi08 ultrasona çocuk doktoru gönderiyor ordan randevu aliyosunuz… Göz için Göz doktoruna götürüyorsunuz … Benim bebeğim prematüre doğduğu için rop muayene oldu prematüre de deneyimli bı göz doktoru araştırıp buldum ve götürdüm
Baltenekem buglemin_annesi08 öyle şey mi olur bende 40 günlükken çocuk doktoruna gittim göz muayenesini yaptı yine de göz doktoruna muayene için 3 aylık olana kadar git dedi. Kalça için de ultrasona yönlendirdi gittim çektirdim anında doktorun yanına döndüm ve kontrol etti bi sorun yok dedi. Size neden öyle davranmış anlayamadım
istanbullugelin34 buglemin_annesi08 göz icin evet göz dr na almistik da kalça icin çocuk dr na gitmistik o yönlendirdi
KaganinAnnesi26 buglemin_annesi08 doktorun yaklaşımı çok saçma yine de muayene etmesi gerekirdi kalça cikikligi 2. Ayda bakılıyor göz muayenesi 3. Ayda başka bir doktora randevu al seni USG ye yonlendirsin ben sansliydim aynı gün yapıldı
Poyrazannesi12_ Bizde 1 aylıkken kalça ve göz testi yaptık doktorumuz yonlendrmisti göz için bebek olduğu için anlasilmaz 6. Ayda tekrar gelin dendi 6. Ayda tekrar götürdük göz kontratı kuruyordu çok şükür Bi sorun çıkmadı doktorunuz biraz tuhaf davranms
NehirVolkan buglemin_annesi08 ben devlet hastanesin de yaptırdım randevum da yoktu ama sağolsun doktor kayıt açtı ultrasona gittim hemen baktılar kalça çıkığına göz de ilk sağlık ocağı kontrol ediyor bir sıkıntı görürse yönlendiriyor diye biliyorum 6.ayda göz doktoruna rutin muayne oluyor
Busraaa333 buglemin_annesi08 hayır ne ortopedisi ya çocuk doktoru bakacak. Bir sorun oldu mu ki? Ayrıca bir sorun görünüyorsa bile dokotrlaR 15-20 gün daha en az bekleyip tekrar istiyorlar ultrasonu. Benim kızımda öyleydi