Kızlar merhaba bugün kalça çıkıkligi ve göz testi için gittim çocuk doktoruna bana dedi ki buraya niye geldin göz testi için göz dok randevu al git kalça çıkıkligi içinde Ortopedi doktoruna gitmemi söyledi peki ya siz muayene etmiycekmisiniz dedim bı sıkıntısı var mı dedi benim bildiğim yok gaz sancısı dışında dedim tamam gerek yok diyip odadan çıkardı şimdi napiyim ben kızım da 40 günlük oldu başka hastaneye randevu çocuk doktoruna mi alicam yoksa sadece hem göze ayrı ortapediye ayrı mi lütfen bilgi verin 🤔🙏🙏