Ramoo__66 aynı durumu çok yakın bı arkadaşım yaşadı tüm süreçte ben destek olmuştum bebeği 6 ayllikken hamileydi ilk bebeği de sorunluydu ve hamileliği çok zor geçiyordu 2 aylık hamileyken covide yakalandı 1 ay evde tekti mide bulantıları halsizlik kusma resmen kafayı yemiş gibiydi ama 3-4 aylık olduktan sonra rahatlarsiniz şimdi doğru büyüdü bebeği çocuklar birbirine arkadaş olmuşlar tüm gün hiç ksrismaz çocuklara oynuyorlar sürekli herşey geçiyor kısa bı surec bebeğinizin de günahı yok ki onunda sağlıkli bı bebeklik geçirmeye hakkı var ben çarşıya gidince bı öğünü aksasa o gün vicdandan uykum gelmiyor insalalh hemen atlatirsiniz Allah yardımcınız olsun