Ramoo__66 Kizlar mrb 7 buçuk aylık oğlum var ve şuan 1 aylık hamileyim çocuğuma mama veriyorum içine cici bebe karistiriyorum başka neler verebilirim bilmiyorum çocuğuma iyi vakit ayiramadigimi düşünüyorum hamileliğim kötü geçiyor ayakta duracak halim yok çok bozuldu psikolojim çocuğuma nasıl iyi bakabilirim lütfen yardımcı olun 😭😭 çok zor durumdayım düşük tehlikemde var bebeğime nasıl ve sağlıklı neler verebilirim siz neler veriyorsunuz
Kk41 Ramoo__66 yumurta sebzeler meyveler tadım yaptırdıysanız hepsinden verebilirsiniz . Tarhana çorbası . Püreler . Cicibebeyi vermeyin☹️
Cicismoms Ramoo__66 henuz cok kucukmus gercrkten Allah yardimcin olsun. Anneni falan cagir yardimci olscak biri varsa cok iyi olur. Zaten ek gida zamanin cicibebeye falan gerek yok brnce corba sebze haslama gibi seyler verebilirsin
anayimbenn Ramoo__66 yani bir aylık hamilesiniz bir durun bir sakin olun neden kendinizin hemen modunu düşürüyorsunuz önce siz psikolojik olarak kendinizi düzeltin iyiyim ben iyiyim bebeğim iyi ve iyi bir anneyim de kendini iyi hisset. Bebeğin ek gıda döneminde ona en iyi olduğunu hissettiğin zamanlarda hazırla kenara kaldır. Bir sürü şey verebilirsiniz pankekler çorbalar kekler poğaçalar kahvaltılar iyi olun onlarda iyi olsun
Kizimmmmm Ramoo__66 tadimlari 6. ayda bitirip 7. ayda öğünlere geçmeniz gerekir. Cici bebe denen şeyi sakın vermeyin. Hiçbir faydası yok. Ara öğünler de mutlaka yoğurt kefir verin. Sebze çorbaları yapin. Kemik suyu koyun. Sabahları yumurta peynir pankek salatalık vs. Ama cici bebenin çocuğa faydası yok zararı var.
Ramoo__66 Cicismoms annem bel fıtığı kendisi dizlerinden rahatsız gelemiyo 😭 kaynanam desen hiç gelmez zaten konuşmuyoruz kendisiyle ablam var onunda kızı küçük eşi de biraz agresif yollamaz çok sıkıntı yaşıyorum
Ramoo__66 anayimbenn çok zor durumda kalinca sakin olamıyorum çocuğuma da doğru düzgün bişey yapamıyorum ve anne sütü hiç içmedi vicdanım sızlıyor 😭
Ecoo Canim mercimek corbasi, tarhana corbasi, yesil mercimek corbasi, yoghurt, sebzeleri kaynatip püre haline getirebilirsin, her türlü meyveyi ez ver, yumurtanin sarisi verebilirsin sürekli cici biskuvili mama verme sekerli cünkü…
Ecoo Ecoo canim yapdigin corbalari ufak ufak posetle buzlugga koy kendini cok kötü hissedigin günlerde hazirda bulunur yapmak zorunda kalmasin, bebegin dogunca zaten oglun 1 yasini gecmis olucak o zman siz ne yiyorsaniz onu verebilirsin..
Ramoo__66 Ecoo hamilelikten dolayı kalkıp bişi yapamıyorum bile ayağa kalkacak halim yok ilki böyle değildi bu hamileligim çok zor geçiyor ☹️
Kk41 Ramoo__66 tabi ki de sağlıksız şeker var icinde hiç bir besin değeri yok zaten mama yapıyormuşsunuz içine katmanıza gerek yok
Ramoo__66 Ecoo o zaman sıkıntı olmaz şimdi ayağa kalkicak gücüm yok hiç adım atsam midem bulanıyor çok zor 😥
Kirpigiller Ramoo__66 öncelikle herşeyin geçici olduğunu bilin ve herşey sizin elinizde lütfen bbitiparlsyin kendinizi en azından kafa olarak toparlanın rabbim verdiyse yapacağını bilmiştir vermiştir sende önce bı kendine inan.Ugrastirici şeyler olmadan da sağlıklı besleyebilirsin tarhana alın bebeğe uygun sıcak suyla oluyor pratik içine kemik suyu atın şehriye koyun doyurucu olur yaninda yoğurt yedirin .sabahları yoğurt içine muz ezin keçiboynuzu pekmezi vs koyun öyle verin yine pratik . Kefiri sulandırıp. Biberona koyun içine pekmez ekleyin öyle içsin yatmadan onu verebilirsiniz. Hurma kayısı üzüm kuru meyveleri pişirin biberonls eline verin kan yapar besleyici olur.uzulmeyi bı kenara bırakın bence artık içinde bulunduğunuz durumu güzellestirip kabullenmeyi deneyin herşeyin daha kolay olduğunu göreceksiniz
Ramoo__66 Kizimmmmm bunları kimse bana söylemedi hiç bilgimde yok işte ☹️ ama bundan sonra yaparım tabi ayağa kalkabilirsem inanın kendim kahvaltı bile hazırlayıp yiyemiyorum eşim evde olunca destek oluyor ama oda yoruluyor görevden geliyor dinlenmek zorunda bilmiyorum çok bunalimdayim
Elfvli Ramoo__66 Allah yardımcınız olsun. Bende kizim 10 aylikti tekrar hamile kaldım. Ama diğer bebegin de günahı yok oda daha çok.kucuk. psikoloji bozmak yok toparlanın. Ben doğurdum biri 20.aylik diğeri 2 aylik oldu bile. Cici bebe vermeyi bırakın sebze , meyve , yogurt bu besinleri yemesi lazım. 7. Ayda kuzu koiymasına geçmiştik biz. Sabah yumurta sarısı, labne peyniri yada lor ile kahvaltı yapabilir. Avokado verebilirsiniz.
Ramoo__66 Elfvli anladım cok sağolun bilgileriniz için Allah razı olsun 🤲🤲 mide bulantilarimi atlatamiyorum üstelik düşük tehlikem var doktor dinlenmen lazim dedi bakacak kimsem yok ya 😥
Kizimmmmm Ramoo__66 bebeğiniz size muhtaç. Ek gıda başlangıç dönemi çok önemli. Sonra siz verseniz de yemeyebilir. Sağlıklı bir birey olmasını istiyorsanız cicibebeyle gecistirmeyin öğünlerini. Mide bulantısı icin beyaz leblebi tüketin. Allah yardımcınız olsun.
Ramoo__66 Kirpigiller haklısınız işte beceremiyorum stresten oturup ağlıyorum bu zor süreç geçse iyi olacak herşey işte çocuğumu ihmal etmeye başladım ☹️