Bende Rizeye yeni taşınanlardanım yeni yeni keşfetmeye calısıyorum. İnsanları hakkında pek fikrim yok açıkcası ama kimsenin suratsızlık ettigimi görmedim merkeze gittigimde english home a ugramıstım teyzenin biri cok güzel siveli bi sekilde konustu o da anladı yabancı olduggumu buralara konuştu da konustu acıkcası hosuma da gitti sıcakkanlı olusu :) pazar vs olayına gelecek olursak istanbuldan taşındım fiyatların yüksek olması vs bunlar alıskın olmadıgım seyler degil 😄 kısacası nasıl bakarsanız o sekilde görürsünüz ben fener mah. Oturuyorum sessizligi sakinligi cok hosuma gidiyor acıkcası 😌