nazan34 ilk defa karadeniz insanina asık suratli diyen birini gördüm kendini çok merak ediyorum açıkçasi . Biz dünyada sıcak kanĺi ve güler yüzümüzle , yardim severliligimizle tanınırız . Gennelleme yapmak çok ayıp birşey . Ayrıca Sinir ve ya inatla da asık suratı birbirine karıstırmiş da olabilir . Ben hic sorun yasamadim . Asık suratli arkadas dusunsun bizim orda bi laf varda neyseeeee ..