yusufmertmom doktor eşliğinde beslenme tablosu verdi, kızım 6 aylıkken başladık. Kilosu boyu gayet iyi buarada, sabah 10.30 meyve (armut, muz, elma, avakado) öğlen 13.30 sebze(kereviz, enginar, pancar, kabak içine mutlaka 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ya da ev tarhanası, 1 tatlı kaşı kırmızı mercimek ile çorba, irmik ve pirinç ve burgurda kullanabilirsin dedi ama ben henüz vermedim hatta kıyma da ekle dedi 6.5 aylıkken ben 7. ayda vereceğim. 16.30 da yoğurt bu şekilde plan yaptık azar azar yedirmeye çalışıyorum