Keremim9095 evt bağırsak için 180 gün gerekiyormuş. Bizm doktor mamaya bile karşı aslında ama tüm gün 4 kez sağsam 120ml ancak süt geliyor, emziriyormda ama doymadığından ağlıyor. Keşke hatta sadece süt versem 6 değil 10ay versem, ne yedim içtiysem olmadı. Doktor böyle diyince de mama vicdanımı sızlatıyor, hevesim ondan belki ama haklısınız.. En azından 5.5aylık falan olsun..