Asllihhan Kulieva 2 buçuk ayda azaldı 3 ay tam dolunca çok şükür tamamen bitti. Çok zordu ya yoruldum baya
a010101 Kulieva 5 aylık olduğunda rahatladık gaz gaz deyip geçmemek lazım hepsi alerjidenmiş ne zaman diyet yaptım gazımız azaldı
Ecem2333 Kulieva bizim 5. Ayda biraz azalmaya başlamıştı tam olarak 6. Ayda bitti tabiki ben de bittim
NmalkoC Kolik ağlamaları 3.ayda bitti fakat okadar dikkat etmeme rağmen beslenmeme 10.aydsyız hala bazı geceler gazını zor cıkarıyor
Olurolur Kulieva dönmeye başlayınca baya azalıyor cidden bizim 6 ayda gecti alerjik bünye oldugu icin ama hala ara ara uyanir gaz sancisindan 🥲
balyanak58 Kulieva beş buçuk aylik bitti sayılır cok bir sıkıntısı yok ama kolik dönemde bazı zaman dilimlerinde uyumaz aglardi simdi ise ayni zaman diliminde saati dolana kadar ikınıyor uyumuyor 🥴 benim umudum alti aylik olmasinda
Mommyyigit Kulieva 4 aylıkken azalmaya başladı tamamen yok olmasa da o ağlamalar kayboldu çok şükür maşallah diyeyim 🧿🙏😀
iki_prenses_annesi Kulieva 4 buçuk aylıktan selamlar ✋ hala devam ediyor . Ama şükür öyle yoğun etkisi kalmadı en azından
Kuzeymiram Kulieva 4. Ayda rahatlarsin tam gecmez hafifler ama 6. Ayda kendi kendine cikariyor birsey bile yapmiyorsun 😀
Tucelina Benimde bebeğim 2 aylık ve kolik akşamları inanılmaz ağrısı oluyor 3.ayda genelde bitiyirmuş bazen uzun bir umut🙄
Ask_kokulu_yavrum Kulieva ilk kızım alerjikti 5.5 aylıkken gaz damlasını bıraktık 3. Ayda rahatlamıştı Bebeğim 33 günlük her gece başlıyoruz sabah 7 ye kadar gazdan ağlıyor kolik bebek bende onunla beraber ağlıyorum artık kolik ne zaman biter bilmiyorum çaresizce günleri sayıyorum