BuseBlt Kulieva bizim doktorum 3 ay dedi 4 aylığız tamamen geçmedi ama azaldı o zaman 6 aydan sonra geçer dedi.
Bestemm bsclk77 gaz bitince ağlamalar bitiyor mu benim kızım 2ay 5 günlük hala çok ağlıyor sanki gazı azaldı ama yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum nasıl anlarız gazının bittiğini.
Kulieva BuseBlt sabr birazda geçer 🙏🏻 Ben ne kadar damla kullandim hiç biri iyi etmedi. Sonunda biraktim
bsclk77 Kulieva evet gazın tek çözümü sabır gerçekten ilk 2.5 ay ne çektim bir ben bir Allah bilir 😂 ama büyüyünce çektiğin hiç bir şey gözüne gelmiyor emin ol canım
Esak Kulieva aynı kullanmadığım damla kalmadı sanki ama yok bi fayda oturdum geçmesini bekliyorum bende. İki aylığız
Kulieva bsclk77 aynen ya bende artık ağıyordum ne zaman geçecek bebeyim uykusunda kıvranıyodu ağlıyodu o kadar üzülüyodum ki🤧 şimdi biraz azaldı gibi
bsclk77 Kulieva daha da azalır inşallh canım hepimiz bu yollardan geçiyoruz , daha gaz probleminden yakınmayan anne görmedim , insallah senin yolunda az kalmış geçer en kısa zamanda 🥰
Yavrupanda Kulieva bu şeyy değilmi yaa ,ben 🥺 gazlı bişi yemiyorum Patates ile beslenşyorum artık🤦♀️ Onu yeme bunu yeme ölcem artık Masaj yapıyorum Herseyi yapıyorum ama olmuyor Ben hic iyi bi anne olamadım galiba🥺
Banunur Kulieva bizde de aynı durum var sürekli ağlıyor ugunuyor hatta doktora gittik hiç bı sıkıntı çıkmadı gazdan mi acaba çok ağlaması
Baltenekem Kulieva 5 aylık olduğunda bitti gaz sancıları oğlumun Allah sabır versin size başka bi çaresi yok gaz damlaları sadece biraz rahatlatıyo o kadar