Ecrinmoms00 ahh canom benim yaa 🥺 emzirmek çok güzel bişey gerçekten bi iletişim oluyor anne ve bebek arasında 😍 ama zamanla zaten o işetişim hep oluyor şimdi oğlum kucağıma geliyo oynuyoruz falan çok güzel eğleniyoruz 🤗 yani anne bebek arasında o iletişim o bağ çok güçlü.. Zamanla da düzelir herşey merek etme 🙏🏼
Sen bol bol temasta ol bebeğinle. Sarılıp öp, okşa..bol bol konuş, varlığını hissetsin. İnan çok zekiler her şeyi anlıyolar 🥲
İnşallah daha güzel günleriniz olacak buna inan 🙏🏼🧿🍀