Mucizemiz1904 Normal canım. Dikişin bitiş yeri orası muhtemelen. Bana öyle demişlerdi benim de sol tarafım çok acıdı bi hafta kadar. Yanması hiç geçmeyecek sanıyordum. 1 hafta 10 gün sonra her işini yapabilecek kadar iyileşeceksin. Ağır kaldırma ama sakın. En ağır şey bebeğin olsun. Dengesiz kalkıp oturma ayaklarını da sıcak tut 🌸🤲🏻