ikikizannesi Boncuk21 1200 e fazlami dedi gayet normal benim oglumda ilk ay iki kilo ikinci ay 170 ucuncu ay 1500 aldi de gayet oyi dedi
Boncuk21 ikikizannesi Geri zekalınıntekiydi ya bir daha da gitmeyeceğim bir de özel 500 TL para verdik ahmak
ikikizannesi Boncuk21 banada bir dr bebegin ilerde obez olabilir dedi kendi drumuza goturdum sacmalamasin anne sutu obez yapmaz dedi dr dan drda degisiyor
BalBademmmmmm Boncuk21 4.ay kontrolünde 300 gr almıştı bana da doktor bu aylarda azalma oluyor dedi. Ama sonra 10 günde 300 gr aldı yani değişebiliyor. Benim kızım 4 buçuk aylıkken 6 kgydi. 2300 doğdu