2cocukannesi__ Boncuk21 anne sütümü alıyor benim oğlum 350 almıştı 😐 bende 5.ayda ek gıdaya başladım doktor verme dedi ama ben veriyorum bakalım yarın ne çıkacak 6 aya gircek
Boncuk21 2cocukannesi__ emziriyorum . Üzerine bazen 1 bazen 2 ölçek mama veriyorum. Gece de sağıp veriyorum. Çünkü kendi Uyku sersemi bir iki çekip bırakıyor . Riske atmak istemiyorum kilosu düşer diye . Ek Gıda 5. Ayda tadıma başlayacağız
Memfis- Doğum kilomuz 2200 4. Ayda 6 kg olmuştu . Her ay 1 kilo aldı nerdeyse . 4. Ayda da 900 gram almıştı. Sadece anne sütüyle besleniyor 🧿 her bebeğin gelişimi farklı daha az kilo alanlar üzülmesin . En az 500 gram alıyorsa doyuyor demek zaten ☺️
Boncuk21 Memfis- maşallah ne güzel 🥰 ne yaptıysam %100 sütüm yeterli olmadı . Kısmet . Çok şansınız 🧿🧿🧿 hem yetmiş hem yaramış tekrar maşallah
Memfis- Boncuk21 çok teşekkür ederim 🙃 benim oğlum 36 haftalık ve cok minik doğdu . Şükür toparladı kendini 🤗 ama dediğiniz gibi 5. Aydan sonra kilo alımları biraz daha düşecektir çoğu bebeğin çünkü hareketleniyorlar bi daha 🥳
Boncuk21 Hshsjshs doktorlar manken yapacak zaten . Açıkçası bana da az geliyor . Yürümeye başlayınca aşırı zayıflıyorlar ve iştahsızlık oluyor . O yüzden şimdi alması taraftarıyım . Bakalım sağlık olsun 🌸
Boncuk21 Betlcelik kızımda 1200 almıştı . Doktor aşırı fazla dedi 🤷♀️ Bebeğimde hiç kilolu durmuyor tek bir boğum yok bacağında kolunda
Betlcelik Boncuk21 3250 doğdu iki ay 900 850 gram aldı sonraki ay 500 gram aldi 5.5 kilo çıktı 3 aylık doymuyor diye mamayı artırdık bu sonraki ay 900 aldı. Doğum kilosu ile alakalı olabilir kızım 3750 gram doğmuştu 1 kilo kilonun altında almaması gerekiyor demişti
ikikizannesi Boncuk21 1200 e fazlami dedi gayet normal benim oglumda ilk ay iki kilo ikinci ay 170 ucuncu ay 1500 aldi de gayet oyi dedi
Boncuk21 Betlcelik benimki de 3500 doğdu .her ay 1 kğ aldı . Şuan kilosu gayet normal . 4.5 aylık 8 kğ .