Aay Ben de bazı insanların yorumlarını çok garipsiyorum :) neden 2 çocuğa haksızlık olsun ikiz bebekler tek çocuklardan eksik mi büyüyor daha mı az ilgi görüyor ? Yardımcısı sabrı ve maddiyatı varsa mis gibi arası az da olsa çok güzel büyütür hanımefendi. Herkesin kendi şartları. Bende yakın yapmayı düşünüyorum belki de yapmam bile fakat herkesin şartları bir değil imkan varsa çokta güzel olur 👍🏻 Bebekler büyüyene dek ev mükemmel temiz derli toplu olmalı, dışarı çıkarken çok güzel olmalıyım hep bakımlı olmalıyım dinlenmeliyim kendime zaman ayırmalıyım yoksa yapmam diyorsanız yapmayın, fakat ben bunlara birkaç sene sabrederim derseniz yaparsınız🙏🏻 Ben en çok ilerisini düşündüğüm iÇin aralarını yakın istemiyorum, hayat çok zor ileride büyüdüklerinde ikisini bir üniversite ye yollamak ikisini bir evlendirmek ikisiyle bir ilgilenmek çok zor olabilir.. bebeklik dönemi bir şekilde geçiyor, elbet büyüyecekler..