Aay
Bugün biri post açmıştı
35 haftalık gebe
İlk çocugu 21 aylık
Yok yemeği döktü
Yok üstünü batırdı
Yok şurayı kirletti 35 haftalık gebeyim eğilemiyorum da evim bok götürüyor da
Sürekli mızmız da mızmız bilmem ne
Buna sebep çocuga devamlı bağırıp duruyormuş
Yani gebeyim diye ilk çocugy sevgiden şefkatten gösterilmesi gereken ilgiden mahrum bırakacak ve sürekli şikayet edecek isen yetişemiyorum diye
Boşuna çocugunun günahına girme aman kardeşi olsun birlikte büyüsünler diye
Karakterleri bu çağlarda gelişiyor
Sevgiye en en en muhtaç oldugu zamanlar
Kendilerini ifade edemiyorlar
Tokat atsan gelip sarılırlar o derece masumlar
İlle 2.çocuk diye diretmeyin bu yüzden