Ummahan250820 MeteNaz bnde aynı sen gıbıydım canım cok zorlanıyordum bde bebekle daha zor oluyordu adım atacak halım yok ayakta uyuyordum resmen hergun pekmez yedim ve vıtamın hapları attım bı kc gundur ıyıyım